Back on track

Sådär, då var jag tillbaks på rätt spår igen. Hade en riktigt hurtig dag igår då jag och Else kickstartade med en PW vid halv 8. Sedan köpte vi med oss färsta bär och åkte hem och dem med lättyohurt och k-special till frulle innan vi drog vidare till gymmet. Körde ett hårt kondition-mage-rumpa pass, sååååå skönt att vara tillbaks på gymmet. Efter det så blev det bilen ner till M&M där vi hämtade cyklarna och cyklade ner till havet för sol och bad.
.
Var rätt bra trött på kvällen vill jag lova, men var tvungen att sätta mig med ett skolarbete så gick väl och lade mig strax efter 23. Klockan halv 6 i morse var vi uppe och kvart över 6 var vi på gymmet igen. Körde armar-axlar-rygg idag, men blev bara en snabbis kondition då tiden inte räkte till. Blev ett helt okej pass i alla fall.
.
Dagsformen :)

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej, Linda heter jag och jag snubblade in på din blogg. Jag har några frågor som jag gärna skulle vilja ha svar på.

*Tycker du att du är tjock?

*Vet du om att de flesta av de bilder du hämtar från internet och lägger upp på bloggen är retuscherade?

*Tänker du att du kommer att bli lycklig när du är smalare?

*Tänker du att du ska leva ditt liv när du är lycklig och smal?

Med vänliga hälsningar Linda



2012-05-28 @ 22:07:08
Postat av: Lina

Hej! Roligt att du snubblade in här :) Jag tycker inte att jag är tjock, men vill komma i form och ha en frisk och hälsosam kropp.

Det är en salig blandning mellan retuscherade och icke retuscherade bilder på våran blogg. Försöker blanda photoshoot bilder, med vanliga bilder så gott det går. Men retuscherade eller inte, så är det ju snygga och motiverande kroppar att se på.

Jag vet att jag blir lyckligare när jag är smalare. För som det ser ut nu så är min kropp inte i den form som krävs för att utföra många utav de fysiska aktiviteter jag skulle önska att göra. Det jag strävar efter med mina nya kost och träningsvanor är en bättre kondition samt en vältränad kropp. Den slanka kroppen kommer på köpet, även om den också är något jag strävat efter. Jag vet att min kropp mår bättre när den är i form, min astma blir betydligt bättre, jag är piggare och jag orkar mer. Bara fördelar :)

Jag lever väl mitt liv hela tiden hoppas jag och tänker självklart fortsätta med det även om jag går ner i vikt!

Hoppas att du fick svar på dina frågor :)

2012-05-28 @ 22:18:28
URL: http://fitformagaluf.blogg.se/
Postat av: felicia - fotokobran

några planer inför morgondagen? :)

2012-05-29 @ 21:09:12
URL: http://fotokobran.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0