Bikini-time

Jag måste bara säga att jag är lite kär i min nya bikini. Eller, nya och nya. Den är väl inte så ny längre, men har aldrig användt den då vädret inte varit det bästa hittils. Men igår så! Bikiniformen är ju inte där än, men hoppas kunna slimma till mig åtminstonde lite till innan jag drar om 13 dagar. Sedan har jag en hel sommar på mig att bli brun och smal. Kommer ju bo på 13:onde våningen, så kommer hålla kondisen och rumpan i form i alla fall.
.
Jag har ju satt ihop ett träningsprogramm till oss i sommar med, med övningar vi kan göra utan redskap för att hålla igång musklerna. Vill bli smal, men vill vara vältränat smal. Och enda vägen dit är igenom bra kost och just träning.
.

.

.

.



Kommentarer
Postat av: Sarah

Sötaste tjejen i stan!! (eller kanske världen!) <3

2012-05-23 @ 22:21:24
URL: http://sarahjoh.blogg.se/
Postat av: Wow!!

Grymt fin kropp har du fått!! Kämpa kämpa!!

2012-05-27 @ 00:42:33
Postat av: Lina

Tusen tack!!! Vad söta ni är :D

2012-05-28 @ 22:03:16
URL: http://fitformagaluf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0