Delete

Usch, skrev nyss ett långt känslomässigt inlägg här om massa skit jag tänkt på på senaste,
men jag raderade så fort jag klickat "puplicera"... Det kändes helt fel, på något sätt. Jag antar att jag inte är bekväm ännu med att dela med mig exakt vad jag tänker på. Det kanske kommer. Dumma, dumma mig och mitt huvud...
 
Anyways - blev lite gym efter jobbet förut! Betoning på lite, haha... Kanske 20 min crosstrainer och 20 min andra övningar på mattan, utfall bl.a., men knappast något mördarpass. Men något är bättre än inget, det har vi väl lärt oss nu!
 
Fick en kommentar i ett inlägg nedan som jag inte riktigt orkar bemöta just nu (sjukt trött) men jag ska göra det imorn :) until then, godnatt och sov sött!
Själv ska jag dra på kanske 10000:e avsnittet av Big Bang Theory här i min sköna lilla säng!  ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0