Fantasy

Jag har verkligen den perfekta hemmakvällen just nu...
Mina föräldrar har tagit med sig vovven ut till segelbåten ett par dagar,
så jag är heeeelt alone i huset och gör allt det jag bara kan göra när jag är ensam:
Jag tittar på fantasy-filmer med hög volym, tränar & sjunger väldigt högt, haha!
-
Har lagt mig ute vid tv:n på en filt på golvet och kört lite sit-ups, armhävningar och kissande hundar samtidigt som LOTR extramaterialet disc 1 rullar för fullt. Satte på den för ca 3 timmar sen, och har fortfarande massvis kvar... Ni anar inte vad jag njuter just nu! Jag älskar verkligen Sagan om Ringen och allt som har med det att göra, kan diskutera det med folk i timmar och titta på filmerna om och om igen, natt som dag...
-
Läste ju alla böckerna redan i mellanstadiet, klädde ut mig till alv på skolans maskerad-disco och gick runt med en Härskarring-kopia i en kedja runt halsen, haha. Men det sjukaste var nog ändå att jag pluggade alvspråket "Sindarin" om kvällarna, för jag så gärna ville kunna lära mig prata det flytande..! Som sagt, jag är en riktig nörd. No joke. Tror aldrig jag skulle kunna ha en kille som inte älskade det lika mycket som jag - vad skulle vi prata om liksom?! I need to find me a geek. Någon som kan lära mig spela WoW eller Dungeons and Dragon!!!
En Sheldon Cooper, kanske?
-
Namárië...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0