Full fart

Innan vi gick ut i lördags så var jag en sväng förbi jobbet. Kramade om en av mina arbetskamrater och frågar hur det var då hon svarar: Jag har halsfluss. Och redan då visste jag att det var kört. Har ju världens klenaste immunförsvar när det kommer till halsen. Har knaprat colizin i två dagar nu och peppar peppar så har det inte brytit ut än. Men jag känner halsontet ligga och vänta in rätt tillfälle att förpesta mitt liv.
Därför har jag inte tränat idag och kommer nog inte kunna göra det imorgon heller. Fasen, känner mig som den fetaste kossan i hela världen idag. Hade på mig shorts innan och känner hur låren gnids imot varandra. Det ger mig bokstavligen kväljningar. Jag har två veckor kvar innan jag åker, och jag har gjort jätte framsteg. Men inte nog. Jag är så jäkla besviken på mig själv. Jag borde ätit mindre, tränat mer. Fasen, fasen, fasen.
Om jag mår hyfsat imorgon så blir det en låååång PW i alla fall, så att kroppen får röra lite på sig. Så kör jag back on track med gymmet på onsdag.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0