Goodbye for now

Dåligt med uppdateringar från oss, men jag kan inte mobilblogga och har inte haft tillgång till dator, men nu så :P
-
Kan börja med att säga att jag igår slutade på mitt jobb som jag haft senaste åren,
och det var supersorgligt! Jag hatar egentligen avsked, men ändå har jag vart med om ett par...
Sa ju upp mig samma tid förra året, men efter 3 galna månader i Magaluf var de snälla och erbjöd mig jobbet när jag kom hem igen... Om det blir så denna gången också vet jag verkligen inte, men kanske? Vi får se :)
Har iallafall haft sjukt kul där med mina kollegor (liiite synd att mina bästisar Krille & Martin inte var där och sa hejdå till mig...), och det är hemskt att behöva gå vidare - men that's life, isn't it?
-
Igår iallafall... Jaa. En bra dag helt enkelt. Gick hem och myste lite hos Viktoria & Sara, sen blev det dinner and a movie på stan! Såg på "Diktatorn" i en salong fylld av muslimer.. Mycket applåder och skratt på JÄVLIGT olämpliga ställen. Blev nästan arg, men den var rolig också.. Se den! :)
-
Idag har jag solat lite (vilket var typ 1000 år sen sist?), shoppat massa onödiga grejer (ska visa sen!!!) och jag har dessutom TRÄNAT!!! Det ni ;) Körde faktiskt ett hårt pass på gymmet, för om 4 dagar är jag ju i Spanien.
ME GUSTA ♥
På solariet förut - fick lite färg, ju!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vadå vad menar du med att dom klappade på olämpliga ställen?

2012-05-18 @ 11:03:48
Postat av: johanna

Ja asså, personligen tycker jag inte det är särskilt roligt med skämt om våldtäkt på barn, att man ska döda tjejer som inte vill ligga med en eller att man ska slänga ett nyfött barn om det är en flicka... Men jag fatta ju att det va på skämt, men alla har olika humor! ;D not my style...

2012-05-18 @ 11:41:21
URL: http://fitformagaluf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0