Greys Anatomy, Spoilers varning!

Okej, för alla er som ser på Greys i svensk takt, sluta läs NU!
.
För alla andra Greys nördar som följer det slaviskt så vet ni ju vad som hände i sista avsnittet. Flygkraschen med alla. Och nu gjorde jag misstaget att se trailern för säsongsavslutningen som sänds på torsdag och då står det att någon kommer dö...
För det första, jag vill inte att någon utav dem ska dö! Jag älskar alla karaktärerna i Greys. Och för det andra så vet jag att Patrick Demsey som spelar Derek har sagt i en intervju att denna säsongen antagligen skulle bli han sista. Varpå Shonda Rhimes har svarat att Mer-Der kommer vara lyckliga till slutet utav Greys, eller tills någon av karaktärerna dör.
Det är INTE okej att döda Derek!!! Jag var pissed både när George och Izzie försvann ur serien, tycker inte att det är okej att släppa fler skådespelare nu.
Näe, vem som en dör så kommer jag bli fett ledsen...
.
En grymt bra anledning att kika på Greys är den här mannen, kan vara det snyggaste ever!!!

.

.
Eller han här

.
Eller han här

.
Eller för lite fitspo, den här donnan


Kommentarer
Postat av: tova

Lina!! Det kan bara inte sluta med att någon dör av dem. Skulle vara katastrof. Men hemskt att säga så tror jag att Dreame kommer dö...Han har ju ändå sagt att han inte har tänkt vara med längre. Förhoppningsvis är det inte så. Allt som verkade sluta så bra och så händer det. Fy!

Ville bara skriva det så du vet att det finns andra serienördar:)Haha!

2012-05-15 @ 23:52:28
Postat av: Lina

Haha, tack Tova! Skönt att veta att jag inre är ensam i mitt nördande :P

2012-05-16 @ 07:03:07
URL: http://fitformagaluf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0