Helgens shopping


Jag tog lite bilder på kläderna jag köpte, men hade inte tid eller ork att posa i dem så blev fula bilder tagna på min fantastiska säng istället - men så är man ju ingen modebloggerska heller...! Tur det.


 

En tight grön partyklänning & ett skitsnyggt gult linne (som är i XS men är så långt
så jag kan ha det som en väldigt kort klänning ;D)




Ett par söta virkade shorts och min nya älsklingstopp! Jag är kär i mag-kort.



En cool topp med indianmönster (?) (kunde ej vända bilden)



Den lilla söta mysdressen som jag redan visat..



Och så lite snygga undies också såklart - hur coola är inte silvertrosorna/BH:n?!


Jag ska shoppa några snygga kilklackar också tänkte jag, ett par jeansshorts och kanske nån mer klänning innan jag sticker, men tror jag har det mesta av mina sommarkläder klara nu :)

Ge mig bara lite värme så jag kan bära allt NU, tack !


Kommentarer
Postat av: Ellie Kurttio

Köpt myskläderna? :D

2012-07-23 @ 19:01:25
URL: http://ellies.3w.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0