It's funny sometimes how the person you’d take a bullet for, is the person behind the trigger.

Tisdag, ny dag och ett något bättre humör! Halsen mår mycket bättre idag, så kan köra en ordentlig PW sen. Är dock väldigt pollen-tjock i luftvägarna, men lite Otrivin menthol och astmamedicin så borde det bli bättre.
Har två komplimnteringar från skolan jag måste göra denna veckan, så det ska jag börja pilla med idag. Tror inte det ska ta alltför lång tid, för jag hoppas på att kunna njuta lite av det fina vädret också.
Ska kanske in till stan sedan och ta en fika med min pappa, om han nu dyker upp det vet man aldrig. Får se om det går att hitta något kalori samt kolhydrats snålt att fika på. Typ en svart kaffe. Mums :)
.
image description
Mellanrummet mellan mina lår i lördags.
Så nära, men ändå så långt borta...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0