Kiss me cause I'm cute

Jaha ja, nu har Lina rest utomlands för att leka med danskar, och hon har givit mig ansvar över bloggen... Får la se hur det går, babe ;)

Jag kan börja med att meddela att TROTS faktumet att jag gick och köpte en liten godispåse på Hemmakväll (♥) igår efter jobbet, så åt jag bara typ fyra små chokladbitar istället för hela påsen... WIN!!! Det trodde man aldrig om mig va?

Så nu har jag ju godis kvar till min myskväll :) Dock har jag lovat mig själv att efter today så är det hård-deff fram tills jag sticker, och jag tror faktiskt jag kommer klara det... Drygt 2 veckor bara ju.. Kom igen Palm, you can do this!!!



Åt en god räkmacka igår... Drack vatten till, dock. Framsteg hela jäkla tiden!!!




Min söta lilla mysdress som jag beställde från H&M :) Älskar'n!



"Kiss me cause I'm cute" står det på... Hmm. Aningen töntigt men å andra sidan,
I'm a super-dork!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0