LAME

Asså jag är så lack just nu för Jennifer åkte ur BigBrother (som är den enda dos av drama jag får i mitt dagliga liv just nu haha) och det kommer ju bli så JÄVLA TRÅKIGT att titta på!! ÅÅÅh pallar inte haha.. Nävars men fan, fattar inte hur folk tänker... Uppenbarligen inte som jag iallafall :P Jag gillar när det händer saker, jag gillar fest, fylla, hångel och otrohet, INTE fia-med-knuff eller vattengympa.. Om ni tolkar mig rätt nu ;)
-
-
BB på den gamla goda tiden..
Det här är roligt på SÅ många nivåer HAHA!


Kommentarer
Postat av: Cherine

Hahah jag håller med till 100, jag e så lack för nu e ju annica glad igen deet e ju det viktigaste. Skön blogg förresten :)

2012-05-07 @ 07:17:12
Postat av: johanna

Åhh tack, äntligen nån som håller med mig! :D Jag har slutat titta nu, i ren protetst haha.. Och tack så mycket :) <3

2012-05-07 @ 19:06:35
URL: http://fitformagaluf.blogg.se/
Postat av: Sanna

jag håller också med, blir laaack!! satt uppe hela natten och kollade förra torsdagen, nu lär det ju inte hända något kul mer =( suck.. jennifer var en bitch, men hon skapade bra TV ;)

2012-05-07 @ 23:51:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0