Mer Greys Spoilers

Ännu en gång, följer du Greys Anatomy i svenskt tempo så sluta läsa NU!
.
.
Okej, nu är jag lite upprörd. Hur kunde Lexie dö... Varför måste de döda av alla mina favorit skådisar. Kunde väl i och för sig anat att det skulle vara Lexie när man tänker efter, då hon har fått en betydligt mindre roll i serien den senaste säsongen. Haha, ursäkta mitt nerdy moment här, men har varit frälst i Greys Anatomy sedan start! Geeky and I know it!
Åh och tillbaks till mitt whinande, jag trodde äntligen att det skulle bli bra mellan Mark och Lexie... Näe nu blev jag deppig. Får tvinga Vickis att muntra upp mig på jobbet sen!
.
.
.
.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh gud!! Haha, jag har inte vågat titta på avsnittet men jag har såklart inte kunnat låta bli att se spoilers och kunde inte heller låta bli att läsa detta nu ;) Jag kommer att DÖ när jag ser avsnittet! :'( Fan vad jag har gråtit till den serien alltså, världens bästa serie! Jag som trodde att det skulle bli Lexie och Mark, fan! :'(

2012-05-18 @ 17:03:44
Postat av: tova

Vad fan!!!Lina,jag håller med dig. Varför skulle de dö, dom var ju två av dom bästa i serien. Jag hoppas att det inte händer något med någon av de andra. Usch,bölade som bara den när jag såg det:(

2012-05-18 @ 22:55:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0