Mirror, mirror on the wall...


Har bloggat sämre än sämst märker jag men hey, detta är en träningsblogg och eftersom jag varit ett lat fetto som legat hemma och ätit muffins senaste dagarna borde jag fan inte yttra mig heller ;) shame!!!



Soldyrkaren själv på altanen förut


Naevars, men jag har mått skit och är en typisk tröstätare men imorgon blir det jobba och GYMMA för min del kan jag lova.. Så kan garantera ett utförligt mat- och träningsinlägg imorn iallafall :)


Jag lagade min egen mat förut, tro det eller ej. Måste va första gången på.. ett år?!
Fick på riktigt Youtuba hur man skulle öppna en konservburk med tomater, aldrig ens gjort det..


Är det inte märkligt ändå? Hur man kan ändra uppfattning om sin kropp från dag till dag och tycka den byter utseende så snabbt... Som de dagar man VET att man ätit perfekt kost och tränat som en idiot, då är spegeln snäll och man ser ut som fucking Megan Fox (ja okej då, överdrift), medans när man medvetet legat hemma ett par dagar och ätit vanlig mat och lite sötsaker, då plötsligt stirrar en elak och hopplös baby-flodhäst tillbaka på en... Whats up with that?! :(



Den dagliga dosen av bikini - voila!
Älskar toppen, hello push-up...

Kommentarer
Postat av: 9kilofett

Därför att du lägger för stor värdering i hur du ser ut. När man fixerar sig ganska mycket vid vikt, mat och träning så är det lätt hänt att värdera sig själv efter prestationerna i det. Det är inte hälsosamt i sig (men jag gör likadant..)

2012-05-04 @ 16:58:19
URL: http://piecesandbits.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0