Old times

Satt och rensade lite bland bilderna på min dator här nyss,
och hittade ett album med mobilbilder från (vad jag tror är) 2009/2010.
Så sjukt, har förändrats en del tycker jag...
-
Hängde i träd.

Använde rött läppstift - nog bara för att Kenza gjorde det,
och därför var det inne. FULT

Hade söta vänner, as usual!

Åt hamburgare från Grillen... standard som äkta Finspångare


Bodde i min första lägenhet - vindsvåningen på Östermalm.. vilka minnen!

Tog spegelbilder (inget nytt)

Hade störda vänner (inget nytt)

Ny på Telia, haha! Tyckte nog jag var ascool...


Myskvällar med bästis, med massa godis & cola från Viberga :D


Nelly-skor var ett nytt fenomen!


Och så den här bilden, som jag själv blev chockad av!
Ser ni hur smal jag var? Fyfan, benen bara sticker ut, inget kött alls på kroppen...
Levande bevis på att för smal är inte lika med sexigt. Hjälp :S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0