P retty M ean S orry

Shohoo, Shohanna here again!

Blev en timma på gymmet idag också, ett ganska mitt emellan-pass typ...
40 min kondition och sen lite mage och rumpa :) Men tänkte köra två kardyngpass nu på torsdag & fredag när jag är ledig, och jaa, det är väl det jag hinner med innan jag drar!

Slängde i mig köttfärs och grönsaker när jag kom hem, och nu har jag och världens bästa mammi bakat supermumsiga kokosrutor som jag ska bjuda på på jobbet imorgon! (jaa, jag slickade bunken...)


Dagen idag har vart lite jobbig.. Fick ett nytt system på jobbet + att jag har PMS som en idiot,
så jag var nog inte den lättaste att ha att göra med, haha!
-> Crazy bitch med sjuk sockercravings - håll er borta <-

Är det bara jag, eller blir ni också tjockare när ni har mens?! Jag tycker jag blir jättemullig ett par dagar och känner mig helt pluffsig och rund, sen försvinner det liksom.. Halvkul att träna när man känner så eftersom man absolut inte känner sig FIT när man kollar sig i spegeln och ser en plutig mage haha, men får hålla hoppet uppe att det försvinner om nån dag! Galet att va tjej, jag vet :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0