Ready to go

Jaa här var man aktiv som vanligt, haha! Jag har vart lite upptagen med att packa, slappa & hänga med mina vänner ordentligt eftersom imorgon drar jag ju till Mallis :)!
-
Är sjuuukt taggad, men ändå lite nervös för jag ska ju börja Barskolan på måndag
och jag har verkligen INGEN som helst kunskap kring drinkar eller om att jobba i bar!
Förra året var jag ju i och för sig nere 3 månader och jobbade i shotbar, men på något märkligt vis
plockade jag inte upp några riktiga kunskaper ändå.. Det är suddiga minnen, haha.
Typiskt mig!!!
-
Men - förhoppningsvis går det bra, och att vi blir ett roligt gäng som kan hitta på mycket skoj under de veckorna som skolan pågår :) Alla som gått kursen säger ju att det varit asroligt, så jag litar på er! ;)
-
Sen kommer ju Lina & Else ner och jag flyttar in med dom i början på juni, så allt kommer bli asbra...
När jag kommer hem vet jag inte, men när jag vill är det bästa svar jag kan komma på :)
-
Packat & klart, med massa sommarkläder och bikinis!


Min nya baddräkt, som jag bara inte KUNDE mostå...
Men när fan ska jag använda den liksom?! Haha!
(vita fransar runt hela uringningen... älska)


Kommentarer
Postat av: Amanda K

Hoppas allt är väl med dig gumman! Åh va kul att du åker imorgon! kommer följa bloggen :) grymt kul med barskola ju, you gonna do great!! saknar dig palmpussy ;)

2012-05-19 @ 23:12:55
URL: http://amandakellerman.blogg.se/
Postat av: Mia

Tack för alla inspo inlägg, du har verkligen motiverat mig galet mycket sedan jag började läsa er blogg!!



Ha en supertrevlig vistelse på maga!! Jag ser det som en självklarhet att vi träffas och tar en drink!! Vilken bar ska du/ni jobba på?



Sänder dig megakramar och ett stort lycka till!! <3 <3

2012-05-20 @ 04:18:06
URL: http://everybodylovesmia.blogg.se/
Postat av: Molly

skitsnygg baddräkt! Ett tips, använd den som en body till ett par slitna jeansshorts:)

2012-05-20 @ 13:30:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0