Sjukling

Kände mig galet trött i morse när klockan ringde, men släpade mig upp och i träningskläderna för min morgon PW. Började promenera men inte ens den friska luften och höga musiken fick mitt huvud att klarna till. Började känna av halsont, och visste att japp då var det kört. Som det halsbarn jag är så vet jag att när halsen börjar krångla så är det inte lönt att säga emot. Den är alltid startskottet när jag blir dålig. Ååååååh, har verkligen inte tid till att bli sjuk! Får skippa både skola och träning idag för att bädda ner mig i soffan och knapra Colizin. Precis vad jag var sugen på...
Fasen säger jag bara, har ju verkligen inte tid att missa skolan eller träningen. Blir så ledsen... Men det är inte mycket att göra åt saken. Ska åka hem till en klasskamrat nu och skriva klart vårat arbete, och sedan så blir det hem till horisontalläge. Har tryckt i mig 2*665mg alvedon, så febern borde släppa snart i alla fall.
Nu har jag whinat klart! Hoppas att ni alla får en fin dag :)

Kommentarer
Postat av: Åsa

Ta Echinagard så fort du börjar känna av första varningstecknen i halsen. Det gör jag, och jag blir nästan aldrig sjuk. Viktigt dock att man tar Echinagarden direkt när man först känner något i halsen, väntar man tills förkylningen har brytit ut är det försent.

2012-05-11 @ 08:08:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0