Söndagsträning framför tv:n

Dagen idag har jag njutit av tillsammans med mina bästa vänner!
Shoppat lite på stan, ätit lunch, snackat och suttit ute i solen :) kan inte klaga direkt ♥
Gick sen till gymmet och körde 30 min på crosstrainern följt av 40 min powerwalk i uppförsbacke på bandet samtidigt som jag lyfte hantlar - kändes rätt så effektivt faktiskt!
Jag var typ ensam på hela gymmet så det va riktigt skönt, kunde svettas loss ordentligt...
-
-
"Lyckan i L.A" var på tv:n så jag blev inte uttråkad heller där på bandet :P
Älskar faktiskt det programmet haha, det är fan ett gäng sköna brudar ändå! Korkade men ändå charmiga, på något vis... Åååh, tänk om man själv vågade åka till USA för att försöka bli nåt? Inte för jag vet vad jag skulle bli, men ändå... Skådis, artist, modell eller konstnär är ju väldigt uteslutet för min del, men författare är ju fortfarande min högsta dröm att bli, så får nog satsa på det kanske? ;) Nävars...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0