Step it up

Sådär, då var det bara en månad kvar innan jag är tillbaks i värmen på mallis! Vilket känns helt underbart, men det betyder också att jag kommer behöva öka träningen för att nå de resultat jag vill. Mitt nya träningsschema lyder följande: Gym 6 dagar i veckan enligt tidigare schema, morgonpromenad ca. 30-45 minuter 6-7 dagar i veckan. Nu ryker även mycket utav kolhydraterna igen, samt inget godis eller fusk(Haha, får se hur det går, men ska VERKLIGEN försöka)! Så får vi se om det ger resultat. Vill ju så sjukt gärna vara snygg till sommaren!!!
.
Ställde klockan på 05.30 idag, och lyckades faktiskt ta mig upp och ut på min PW. Är lite imponerad över mig själv faktikt. Men har man bara viljan såkan man komma långt. Blev en 30 minuters PW idag, tror att det får bli det de dagarna jag går i skolan, så kör jag 45 när jag är ledig. Måste säga att det var grymt uppfiskande att vara uppe och ute såhär tidigt! Bytte snabbt om till träningskläder när jag vaknade(för att inte hinna ändra mig) och satte på min "Burn fat, BURN" lista i mobilen. Så hög musik och snabba steg. Sjukt gött! Nu är hälften utav dagens träning gjord! Har väl en 90 minuter gym att sukta efter i eftermiddag också, men det löser sig alltig :) Hoppas ni alla har fått en lika fin start på veckan som jag. Enjoy life!
.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ni kommer väl inte sluta blogga för att ni åker till mallorca?! Sjukt bra blogg detta, sluta inte blogga om träningen!!

2012-05-07 @ 10:06:37
Postat av: JS

Håller med ovanstående :)

2012-05-07 @ 10:28:30
URL: http://lifebyjs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0