Sugar doesn't make a body



Vad tycker ni? Snygg va?
Det här ska typ vara jag på stranden i sommar (om man får drömma lite här, och det får man)!

Var verkligen huuur duktig som helst igår, åt bara en liten Kinder Maxi-choklad under hela bion, istället för en stor läsk och en godispåse! Alla små framsteg ska uppmärksammas ju ;)

Idag har jag dessutom tackat nej till kakor under det långa säljmötet vi hade här alldeles nyss,
enbart för att jag känner att jag nu KLARAR av det.
Det känns typ mäktigt. Sugar doesn't own me anymore :O

I eftermiddag blir det träning - längtar redan!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Thor

Tillskillnad från din kompis som käka som ett djur i stolen brevid ;D

2012-05-10 @ 15:52:31
Postat av: johanna

Nejmen tjena Thor, trevligt att du överlevde filmen och kunde kommentera! Du skulle kunna äta upp Hulken utan att gå upp i vikt... You freak!!!

2012-05-10 @ 16:17:03
URL: http://fitformagaluf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0