Summer Cravings

Vaknade i morse med ont i halsen igen, så struntade i skolan och somnade om. Vaknade några timmar senare och mår som en prinsessa. Tror att min kropp körde en bluffis för att slippa gå upp tidigt. Jaja, inte mycket att gör åt det nu. Vädret är katastrof på västkusten idag, så har inte kört någon morgon PW. Får se om det blir bättre mot kvällen så får jag bege mig ut då!
Ska alldeles strax bege mig mot gymmet, och jäklar vad jag längtar! Vill verkligen ta ut kroppen ORDENTLIGT idag! Det är bara drygt 3 veckor kvar innan jag åker nu, så nu ska det sista fläsket bort! Okej det var lite väl optimistiskt kanske, har väl lite mer fett än så kvar... Men jag är faktiskt väldigt nöjd med mina resultat på kroppen än så länge. Viktmässigt händer det inte så mycket, men det syns skillnad och för mig är det det viktigaste. Vikten är bara siffror :)
Anyways, idag blir det kondition-mage-rumpa. Mitt absoluta favoritpass! Älskar alla magövningar, speciellt de sista repetitionerna när det verkligen bränner i alla muskler. Love it!
.
Nu ska jag tagga till innan gymmet och käka nått lätt. Enjoy life!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0