This is what I call fit

Jag skriver ju väldigt mycket och ofta om mina (och även andras) ideal när det kommer till kroppen,
men hur många bilder jag än lägger ut på Victorias Secret-modeller och andra spinkiga tjejer med två meter långa ben och skinny asses så är det knappast något jag eftersträvar på riktigt.

Det är mer som "inspiration" att titta på, som en vacker fantasi man vet aldrig kommer bli verklighet.
Det jag egentligen eftersträvar är att ha en kropp som är frisk, snygg, smal, sexig och som ser hälsosam ut!
Att vara en sån tjej som kan bära upp kläder och se trygg ut i sig själv. Varken för tjock eller för smal. Utan perfekt och alldeles lagom.

Undrar ni hur jag menar? Precis som henne, här. Så vill jag se ut en dag:



Kommentarer
Postat av: S

Tack för att du just väckte min väldigt falnade motivation! Har inte känt minsta sug för träning på över en vecka.

2012-05-15 @ 22:16:43
URL: http://firstsight.blogg.se/
Postat av: johanna

Ååh, så braaaaa! :D Då blir det gymmet idag då? ;)



Fin blogg du hade btw! :)

2012-05-16 @ 08:34:10
URL: http://fitformagaluf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0