Tjolahopp.

Har suttit med hemtanta idag mellan 08-16. Lyckades skicka in den vid 15.59 så en minuts marginal...Det är skills! Kan säga att hjärnan är rätt bränd nu altså. Men det är bara att ladda om för imorgon har vi muntligt examinerande semenarie, så det är bara att läsa på. Har en inlämning tills imorgon med, men den får jag lösa på eftermiddagen.
.
Idag ska i fira min fina mamma som fyller år, samt ha personalmöte. Hade tänkt hinna träna men inser att jag verkligen inte har tid... Så tråkigt :( Magaluf närmar ju sig med stormsteg! Pratade med Ovis idag och satan vad taggad jag blev! Vill åka nu, nu, nu. Jag är så redo! Okej, förutom beachbodyn då, den kan behöva den sista månadens träning!!! Nu ska jag sluta whina och återgå till plugget. Happy times!
.

Kommentarer
Postat av: Xo

Till alla som blir så provocerade av tjocka människor http://chubby-bunnies.tumblr.com/

2012-05-02 @ 17:52:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0