Trööööött tjej

Oj, idag var det segt att ta sig upp ur sängen! Ska dra mig mot skolan om dryga halvtimman och sedan är jag nog inte hemma förrän runt 8 ikväll kanske, så det blir en lång dag. Kommer inte hinna till gymmet, men ska försöka ta mig ut på en kvällspromenad när jag kommer hem. Bara jag får rört på mig så slipper jag den fetaste ångesten.
Sedan så är jag långledig från skolan torsdag-söndag så det ska bli skönt. Ska sova aaaaaaslänge imon kan jag lova ^^ Förstår inte riktigt vad som har hänt. Jag som alltid varit världens morgonpiggaste kan nu sova ända fram tills 9-10-11. Helt galet! Är det åldern som börjar ta ut sin rätt kanske? Och i så fall, hur ska det gå i sommar, där sömn är öns storsta bistvara... Haha, kan bli spännande att se. Lär väl ligga och snarka på min luftmadrass om dagarana. LÄNGTAR!
.
.
.
Snart...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0