Party like it's 1999

Jaa ni, tro fan att jag överlevde denna helgen också... It's a miracle!


Förfesten igår började oroväckande lugnt och trivsamt - jag, Vickan, Sara, Jesper & Jocke slog oss ner vid middagsbordet och åt lite hallonpaj, lyssnade på musik och spelade sällskapspel. Trevligt, och väldigt moget sådär. Nästan vuxet. MEN, så är det ju oss det handlar om, så en timma senare (och en hel del drinkar kanske) så var det kuddkrig på golvet, strip tease på toan, korridors-jenka & rödvinsfläckar i Jespers vita soffa som gällde - PRECIS SÅ SOM DET SKA VARA!

Kan seriöst ha vart den roligaste förfesten på länge, finner inga ord för hur mycket jag gillar att ha så sjuka vänner! Helt i min smak ;) Hade aldrig klarat av att umgås med normala människor, tror jag. Utången blev också kul som fan men där finns för mycket minnesluckor för att ge ett ordentlig utlåtande, haha...

Dagen idag blev det i vanlig ordning häng på stan, glass i solen & Sagan om Ringen-maraton i Jespers numera rena soffa (tack Gud för Vanish Oxi Action) - finns bilder från festen som jag ska försöka få tag på senare :P


Lekte lite fotomodell i busskuren på väg till stan -
kom fram till att det inte är en karriär för mig



Mina fina idag! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0