Wiho

Då var det torsdag och dags för veckans andra tenta! Muntlig examination är det som gäller idag, och jag har varit uppe sedan 5 för att läsa igenom de historie-filosofiska matematiska texter vi ska ha läst tills idag. Yay! Kan säga att hjärnan inte riktigt fungerar till 100% för mig vd den här tiden på dygnet för min del, så vi får se hur mycket som gick in :) Idag måste, måste , måste jag till gymmet. Fet ångest för att jag inte var där igår!!! Så ska försöka klämma in det efter skolan. Nu blir det frulle och sedan ska jag dra mig mot tåget. Älska vädret idag med, underbart att få uppleva lite svensk sommar innan man drar till mallis(BTW 33 dagar kvar nu! Hur TAGGAD är jag!!!) <3
Love it!
.
Så snygg kropp!!! Påminner mig lite om dig Saa! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0