Wooki Wooki Nudles and Coke

Jaha, nu kommer ett riktigt jävla ångestinlägg, men jag är iallafall ärlig.

Jag har ätit så sjukt onyttigt sen igår. Veckan har gått bra med träning & kost, men när helgen kom släppte jag verkligen loss! Igår blev det en underbar pizza med Vickan&Sara (jag åt dock bara sidan med salami) följt av massvis med godis framför Sagan om Ringen. En perfekt fredag! Syndig och allt...

-
Sen kom lördagen, och den ser ut såhär just nu:
-
-
Älskade Wook Time framför How I met your mother!
Känns som jag behöver det så jag orkar festa ikväll, haha...
-
Killen på Wook time: "Det va länge sen!!"
Jag: "Haha jaa.. Jag försöker gå på diet, vettu!"
Han: "Jaaa men det HÄR, det är iiiiinget fett! Och du, du har ju inget att ta av ändå.. he he"
-
Snäll han är, wook-gubben. Men joo, LITE att ta av (fett alltså) har jag nog!
Meeen, vi glömmer det tills imorn... Då det är ny vecka och nya möjligheter ;)
Nu, nu ska jag bara NJUTA!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0