God Morgon.

Åh, nu ska jag snart iväg på Asia-spa i varberg med mami och syster. Ska bli helt underbart att få slappa lite och bara ta det lugnt. Blir tyvärr ingen träning idag, då jag tycker att min kropp förtjänar att fortsätta vara avslappnad. Ska jobba ikväll med finaste Vickan, vi ska ÄNTLIGEN få stå i baren ihop igen. Som jag har längtat!!! 
.
Ska försöka ta mig tid till att gymma både lördag och söndg, men det är lite tveksamt om det kommer gå. Planen är i alla fall att hinna med det. 
Det är faktiskt bara 6 månader kvar tills nästa sommarsäsong börjar, vart jag nu kommer spendera den. Så nu är det bara ätt kämpa på. Vill, vill, vill vara fit till nästa sommar. Näe, inte vill, SKA! Jag SKA vara fit till nästa sommar. Jag vill jag kan och jag ska! Punkt.
.
Jag och finaste My i somras<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0