Havregrynsgröt

God morgon!
Jag tror att jag äntligen har hittat en fungerande frukost, havregrynsgröt! Håller fortfarande på att vänja mig lite vid smaken, men tror att det kan gå. Just nu äter jag den med mjölk och sylt, men tänker vänja mig av vid sylten så fort jag är van vid grötsmaken, haha. Har hört att det ska vara jättegott att koka upp den med äpple och kanel. Kanske ska pröva det imorgon. Eller banan och valnötter, finns ju massa olika kombinationer.
.
Ikväll vankas det afrodans och tror att jag fått med mig Vickan idag :D Ska bli sjukt kul! Och på onsdag drar vi upp till Sthlm. Vet inte om det blir Magaluf Reunion eller bara en myshelghos min Purjo, men vilket som blir nog bra! Ska bli skönt att komma iväg lite i alla fall. 
Nu ska jag äta upp min gröt, wopwop.
.
Sommar, poolhäng och frozendaquiris. Jobbigt liv...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0