Klapp på axeln

Lyckades skrapa upp min ömma kropp ur soffan och masa mig till gymmet.
.
Började med 20 minuter på bandet. Varierade mellan hastighet 5-5,5 och höjd 3-11. Höjde upp och gick i brant slttning tills benen inte orkade mer, sänkte tills jag fick tillbaks orken och höjde sedan igen. Det bränner verkligen i heeela baksidan utav benen. 
Efter det så tränade jag bröst-rygg-armar på de olika maskinerna. Träffade även min kusin som jobbar på Friskis och han lärde mig en ny ryggövning för att komma åt musklerna mellan skulderbladen. Tydligen ska det förbättra hållningen så det är lätt en övning jag ska fortsäta med. Då har jag två riktigt bra ryggövningar som verkligen tar hela ryggen. 
.
Ska göra nya inlägg om min träning snart tror jag, med foton på de olika maskinerna och övninarna så att det blir lättare att häga med. Kan ge dem en egen kategori :) Ska se om jag kan hinna det till helgen kanske, eller nästa vecka!
Jaja, tillbaks till dagens träning. Körde sedan 10 minuter till på bandet, bara för att få svettas lite till. Gjorde sedan ett tappert försök till att strecha, men min träningsvärksömma kropp uppskattade INTE det. Haha, strechade det som gick i alla fall, så får vi se hur kroppen mår imorgon. Ska ju på spa då så får en chans att mjuka upp den!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0