Torsdag

Ska snart iväg till jobbet. Skulle tränat innan, men kände mig febrig i morse igen, så vågar inte göra något som kan överanstränga mig och göra mig sjuk igen...
Istället blir det en kopp the med honung och mys under värmefilten. Måste ju hålla mig frisk då jag jobbar hela helgen!
Fick en fråga om mitt nya jobb :) Jag jobbar just nu som servitris på Tjolöholms slott. Har jobbat julmarknad nu i november och idag börjar julborden! Ska bli såååå kul, men lite nervöst då jag aldrig jobbat som servitris innan. Men det löser sig nog allt, bara man får jobbat första passet så man får in vanan så brukar det rulla på :)
Jobbar ju med två av mina bästa vänner, så tror inte det kan bli annat än kalas!! <3
.
Oh sweet summer vibes!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0