Måndag.

Tjolahopp! 
Ny veckostart idag och jag har hållt mig ganska bra. Har ju inte tränat i och med att jag var ute och drack igår, men har varken ätit skräpmat eler godis, trots att dagenefter suget dök up(hur duktig tjej, huh, huh, huh?!?). Vi var ju på Spritluckan på Park Lane igår med jobbet. Grymt mysigt att träffa alla igen, världens bästa kollegor!
Men nu är det tillbaks till verkligheten och min nya livsstil! Jag ska försöka ta mig tid att lägga upp ett kostschema nu med, så ska jag pröva med det i två månader och se vad jag får för resultat. 
.
Känns som att jag börjar hitta tillbaks till min motivation. Nästa sommar ska jag vara fit, vart i världen jag än befinner mig. Det kommer krävas mycket arbete och det kommer vara slitsamt, men i slutändan komme det vara så värt det. Att kunna visa sig på stranden i bikini och vara nöjd med sin kropp är en bättre känsla än smaken uatv alla kakor i världen. Nu får vi peppa varandra inför beach 2013, året då vi ska glida runt på starnden med våra drömkroppar. 
.
Imorgon blir det citronvatten och Powerwalk innan frukost sedan ska jag till gymmet med Marie. Alltid lättare att träna när man är två, enligt mig i alla fall. Nu ska jag kika klart på Ensam mamma söker. 
Nighty nighty
Årets beachbody. Nästa år ska jag vara TIGHT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0