Skapa Motivation.

Regnigt i lilla Onsala idag med, och hela min kropp skriker efter att ligga kvar i soffan och kika på Roswell. Men nope, men lite hjälp at världens bästa Vickan så har jag lyckat boka in ett gympass klockan 14. Tjolahopp! 
 
Idag ska vi träna mage-rumpa-kondition, mitt favorit pass! Jag önska bara att jag tyckte konditionsträningen var roligare. Kanske borde börja gå på pass... Gick på afrodans innan, viket var galet roligt. Kanske dags att börja med ngt sådant igen. För jag avlider av tristess på löpbandet eller spinningcykeln. Det är lite bättre ute i naturen, för där händer det ändå något. Näe, nu får jag sluta med min anti-motivation! Kämpar bara med att lyckas tagga till mig själv. Kommer ju ha bil från och med tisdag förhoppningsvis, och då blir det ju mycket lättare att planera in min träning.
.
Jag och min bästa Tori på kräftskiva i somras <3
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0