Söndagsträning

Var på gymet idag och körde ett kondition-rumpa-arm pass.
.
Började med 15 minuter på bandet. Hastighet mellan 5,5 & 6,5 och lutning på mellan 5-11 med en 2 kilos hantel i varje hand. Kan säga att armarna var rätt döda efter de 15 minuterna. Haha, dåligt otränad efter sommaren eller vad :)
.
Sedan blev det 40 minuter på de olika maskinerna, samt en MASSA squats. I <3 my squats!!! De gjorde verkligen underverk för min rumpa innan sommaren, så nu har vi återupptagit kontakten. Sedan blev det lite streching innan  hemgång.
.
Imorgon ska jag på mitt första PASS på jag-vet-inte-hur-länge. Vad det blir förnågot får ni veta då.
Nu ska jag kika klart på denna veckans Top Model.
Nighty, nighty
.
Vansinnigt snygg, eller vad?!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0