Då var man här igen

Sitter i våran trappuppgång och stjäl Wifi. Vi skulle ha en lugn kväll igår, så jag och bästis ladda ner lite film och köpte godis. Men när första filmen var färdigkollad så kunde vi inte hålla oss utan drog till TreO :) Jag höll mig till sodavatten, och planerade att gå hem efter Orginalet. Gick ju såddär kan jag ju säga... Kom så långt som OAS innan det spårade och kom hem vid 8 tiden i morse. Somnade som en stock och vaknade vid 12 utav att det blåste storm ute. Drog igen ballkong dörren och somnade om och vaknade igen vid 16 när vickis ringer mig. Drog till stranden en timma och nu sitter jag här :)
.
Ikväll BLIR det lugnt för min del. Vickan kommer hit sen och vi ska laga middag ihop och kolla på film, sedan ska vi väl ut en sväng, men jag SKA hem efter orginalet!!! Inget dansade på Panama Jacks idag inte :P Vill ju ligga på stranden imorgon(måste faktiskt bli brun nu, detta är inte okej) och tydligen så har ju M en överaskning för mig imorgon eftermiddag som han vägrar berätta vad det är. Och jag som är så sjuuuukt nyfiken! 
.
Bjuder på en bild på mig och min bror, bara för att det än onsdag :)
.
 
.
 
.
 

Kommentarer
Postat av: Ania

Världens bästa<3

2012-09-19 @ 18:57:54
Postat av: Sarah

Jobbigt liv du verkar ha där nere! "Festa eller inte, oj det blev visst fest idag IGEN!" (lite avundsjuk tjej här hemma JA!)

Saknar dig min finaste vän!

2012-09-20 @ 13:40:20
URL: http://sarahjoh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0