Nomnomnom

Gjorde fruktsallad tidigare när sötsuget höll på att ta livet av mig :) Blev en med hallon, mango, banan och sharon. Så gott och fräscht!
Måste verkligen försöka bli av med mitt godisberoende, inte okej...
.
Var ju på gymmet i morse också! Skippade frullen och drack bara saften från en pressad citron, sedan drog jag in och tränade. Blev en 20 min på bandet i uppförsbacke, sluttningsgrad på mellan 5-10. Sedan tränade jag mage-bröst-armar.
Nu ska jag alldeles strax laga lite middag och sedan blir det faktiskt stallet och hoppträning! Har ju inte ridit på över ett år, så ska bli väldigt roligt, men kan inte förneka att jag är nervös :) Har ju ridit i över 14 år, så borde inte vara några problem, men klart att det pirrar lite i magen iaf.
Nu ska jag laga lite kycklingsallad! Hoppas ni alla har en fin kväll <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0