God morgon!

Lördag idag, och solen skiner på lilla Kungsbacka! Jag ska jobba ikväll, men hinner gott och väl njuta av några soltimmar innan dess :)
Jag är katastrofalt dålig med att ta mig tid att träna. Jag har min cross trainer hemma som blänger på mig i hörnet utav vardagsrummet, har inte tagit en morgonpromenad på jag vet inte hur länge och gymkortet är ett minne blott.
MEN med rätt kost har jag under detta året hittills tappat 9 kilo. Kanske inte mega mycket.. Men nog för att bli skillnad :)
Jag ska verkligen börja träna igen. Jag vet att jag kommer det. Men jag vill gå ner i vikt först och sedan tighta till mig, och jag tappar inte vikt lika lätt med träning då jag har alldeles för lätt att bygga muskler... Haha, dagens i-lands problem! Nu ska jag ner till jobbet med bästa Anca och käka lite frulle!
Hoppas alla har en fin dag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0