Fredags-gym.

Var på gymmet lite drygt 2 timmar idag. Kändes lite i kroppen att jag inte kört på en vecka, men överlag gick det bra.
.
Började med 30 minuter på cykeln, sedan körde jag lite mer än en timma mage-rumpa-lår innan jag stretchade, NOGA! :)
.
Förutom alla de olika gym-maskiner så körde vi squats både med maskinen och vanliga med hantlar, 2*4kg, plankan 2*60sek och sidplanka 2*30sek, fällkniven och utfall. Mina ben var lite lagom darriga, så får se hur de mår imorgon...
.
Har ju levt på glass nu när jag har varit sjuk, då det och is är det enda jag kan äta när halsen är som värst, så har kännt hur fettet har grott hela veckan. Så nu blir det stenhård träning fram tills Magaluf! I dagsläget ser min kropp ut såhär:
.
.
.
.
Jag är en bit på väg, men har en hel del kvar innan jag når mitt mål. Vill få bort en hel del till från mage och ben, samt slanka ner armarna lite. Måste börja träna mer armar, så galet snyggt med vältränade armar! Något som gör mig lite glad är att man börjar se mitt mellanrum mellan låren igen på första bilden! Inte mycket, men det är en början i alla fall! Nu ska jag krypa ner i sofan och fortsätta tenta-plugga. Yay :D

Kommentarer
Postat av: Johanna

fina fina du <3

2012-04-14 @ 20:58:32
URL: http://fitformagaluf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0