Gårdagens bästa(?) raggningsrepliker...

Något man får utstå en del när man står bakom baren är alla dessa sliskiga raggningsrepliker. Igår fick jag två riktiga 10-poängare. Den första lät ungefär såhär:
.
Full kille: Eeeeee, kan inte jag få extra sprit i min drink?
Lina: Du får så mycket sprit som du betalar för :)
Full kille: Aaaa men... om du ger mig lite extra sprit så lovar jag att knulla dig hårt imorgon...
.
Yay, jackpot! Jag är så lyckligt lottad... verkligen! Klart att jag vill ge dig sprit för sex, för det är väl ett helt logiskt byte...
.
Tog inte lång tid innan jag sedan råkade ut för tappert försök nummer 2.
.
Full kille nummer 2: Kan inte du blanda ihop en drink till mig?
Lina: Jovist! (Och blandar sedan ihop en drink)
Full kille nummer 2: (Stirrar maniskt medans jag bladar ihop drinken och säger sedan) Men du, när ska du och jag blanda kärleks-safter då?
.
Kan på allvar vara det äckligaste jag hört... Blanda kärleks-safter, trodde han på allvar att det skulle få mig sugen på honom?!? Haha, älska fulla människor.
.

Kommentarer
Postat av: Sarah

HAHAHAHAHAHA!! Dessa drägg som hänger i baren och dricker sprit alltså... Tur att man inte är en sådan! Jag var civiliserad och drack vatten i lördags, jajemen. Också blev jag magsjuk drastiskt igår! Tur det gick över på en dag ;)



Kärlekssafter kan vara det vidrigaste jag någonsin hört btw!!!!!!! :D

2012-04-09 @ 16:11:29
URL: http://sarahjoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0