If I can do it, anyone can


Dagens lunch : Stekt kycklingfilé med blomkål & en tomat!





Låter säkert vidrigt i era öron, men tro mig, det är delicioso! Klart att en tallrik med pommes och sås hade suttit fint det med, men sen hade det nog suttit mindre fint på magen sen också... Man får la typ tänka så, eller? :P


Jag är impad över mig själv att jag lyckas äta så pass nyttigt som jag gör i veckorna, eftersom min diet under hela mitt liv bestått av enbart skräpmat, socker och snabba kolhydrater. Då var det liksom rostat bröd med läsk till frukost som gällde, nu är det havregrynsgröt och mjölk. Nu äter jag bara "skräpet" under helgerna, men även då mer kontrollerat än tidigare.. För vissa kanske det är vardag att äta hälsosamt och tänka på sockerintaget, men för mig som coca cola-beroende och allmänt svullo är detta grymma framsteg. STOLT TJEJ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0