Life in Magaluf

Tisdag idag. Ledig dag igår. Lite slitet huvud idag...
.
Har haft min bästis från sverige här en vecka och det har varit supermysigt!! <3 Tråkigt att jag inte kunde vara ledig mer än två dagar bara, men vi har haft lite välbehövd kvalitets tid i alla fall.
.
Satt igår och började planera mitt träningsschema för när jag kommer hem. Är så sugen på gymmet nu så ni anar inte. Ett riktigt hårt pass såddär så att svetten bara rinner och benen skakar när man ska gå ner för trappan från gymmet. Precis det är jag sugen på. Men den enda motion jag får här nere är en jäkla massa promenader och en del simmning de dagar jag lyckas med att ta mig ner till stranden. Då och då när jag känner mig extra motviverad så lir det lite övningar hemma också... Ruggigt dåligt, jag vet. Vill inte ens veta hur det kommer vara att komma igång igen när jag kommer hem, haha. Kommer nog dö efter första passet... 
.
 
.Såhärvill jag se ut typ... nu?!?
Och såhär mår min hjärna idag :)
 
Kos och klem på er
 

Kommentarer
Postat av: lassi

Skulle behöva lite exersise inatt . hoppas ni hör av er / Lassi in magaluf

2012-08-09 @ 21:59:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0