Dagens Car-ma.

Började måndag morgon med att cutta mitt finger istället för bananen jag skulle skära till min frukost. Kände lite FML men det är ju trots allt måndag så vad hade jag räknat med... Vet ju att en olycka sällan kommer ensam, så humöret sjönk typ 200 mil, meeeen så kom jag ut till min bil och inser att trots att det är minus 16 grader så är det INGEN is på rutorna! Det var ett riktigt halelujah moment!!! Så nu är jag lycklig tjej!

Prövade mig på en ny frulle idag. En burk kvarg med tre teskedar fun light, skivad banan och orostade solrosfrön. Helt okej, men jag tror allt att jag föredrar mina kokta ägg trots allt. Blev Thaimat till lunch, lite syndigt jag vet, så får kompencera med nått riktigt kalori- och kolhydratssnålt till middag! Nu försöker jag motivera mig själv till att ta mig ut i kylan för en PW... Går sådär måste jag erkänna, men ut ska jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0