Den där spritfetman...

Att spendera sommaren i Magaluf är helt underbart. Men inget gott som inte har något ont med sig. En hel sommar med goda drinkar och KFC hotwings satte sig fint på kroppen. Idag är det 125 dagar kvar tills jag är tillbaka i värmen. Det är 125 dagar jag har på mig att bli tight! Nu jäklar ska det kämpas!!! Jag skulle vilja se ut ungefär som jag gjorde 2009 i kroppen, men nååågot smalare! Då hade jag varit nöjd :)
Bild från Magaluf 2009, ursäkta den något töntiga posen.

Under sommaren 2011 lyckades jag med att bygga upp en fin mage, och spritfettet satte sig väldigt fint i ansiktet... Inte smickrande någonstans, jag lovar!!
Till vänster har vi här mig, med min spritmage, aka Baby Ruschkinoff!
Sågär såg jag ut i juli. Baby Rushkinoff hade dykt upp, men jag var inte så spritfet i ansiktet än vilket vi kan se på bilden nedan som är från samma kväll :)
Sedan komm Juli-Augusti, med några pamboli/aioli för mycket. En och annan hotwing på KFC, och liiiite för många breezers på stranden... Hårt liv, så i slutet av sommaren såg min stackars kropp ut såhär
Liiiiite rund och go såddär! Det värsta var att man inte märkte det så mycket på plats! Jag insåg att jag gått upp i vikt lite, men inte hur rund jag blivit i ansiktet. Var som en smärre käftsmäll när man kom hem till sverige!!! Kan glädja mig med att jag var brun i alla fall :) Sååååååå, summan av kardemumman är att nu taggar jag STENHÅRT inför säsongen 2012!!! Jag har en känsla, att detta året kommer bli det bästa någonsin!

Kommentarer
Postat av: PinguPalm

Ååååh så fina bilder! Längtar som ett as nu :D ARMY NIGHT ett måste!!! Puss på dig BBIM (du vet vad det betyder ;)<3

2012-02-02 @ 19:52:30
URL: http://fitformagaluf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0