Fredag!

Ligger hemma i soffan, har tagit en lång skön dusch och spelat lite tv-spel... Ska äta sallad & kyckling snart, och ha en riktigt mysig hemmakväll :) Hoppas alla ni hundratals stabila läsare har en asnice kväll as well!
.
Imorgon är det jobb som gäller, och då hinner jag inte träna (sad face) men på söndag blir det ett stenhårt styrkepass! Ska redovisa det ordentligt och skriva om hur jag tränade osv. Jag har 10 veckor på mig nu att komma i beach-form, och jag börjar känna av paniken... Kommer det ens gå?!
-
Avslutar med lite bilder på skönheten Jessica Simpson. Låt ögonen njuta!
-
*
Ska be någon ta lite härliga strandbilder på mig i sommar,
där jag rullar runt i sanden och visar trosorna

Kommentarer
Postat av: Tanya - STOCKHOLM

ÄNTLIGEN HELG!

eller vad säger du? hoppas du får en bra helg :)

2012-02-17 @ 23:33:10
URL: http://tanyallstar.blogg.se/
Postat av: Mia

DEEET blir MAGALUF!!!!!!



Jag och min bästis satt ikväll och googlade och efter att ha kollat runt tror vi att magaluf blir bäst!! vilka resebyråer är bäst? Hotell? o hur mktr pengar bör man ha med sig? Vill veta allt :D



Tack för tipset, sommaren '12 kommer bli fantastisk!!

2012-02-17 @ 23:51:19
URL: http://everybodylovesmia.blogg.se/
Postat av: johanna

Guuud va kul tjejer! :D Resebyråer har jag inte så stor koll på, eftersom jag bara tagit enkelbiljett ner och hittat boende på plats (he he), men ett hotell jag rekommenderar starkt är Vista Sol. Ett centralt, fint hotell med mycket ungdomar & skandinavier!



Pengar beror på hur länge ni tänkt va borta, men spara ordentligt så ni kan spendera och ha så kul ni bara kan :) Nu börjar vi tagga för sommarn vaaa!!!

2012-02-18 @ 10:29:47
URL: http://fitformagaluf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0