Hangover: update

Satan i gatan, vilken salongsberusning jag fick till igår...
Jag lever, men det är knappt!

Förfestade som sagt hemma hos Jesper med massa killar och tjejer,
hade sjukt kul och lyssnade på massa gammal 90-talsmusik (det BÄSTA jag vet!),
dansade och drack massa vodka+redbull.

Drog sedan till Puls där tiden bara flög förbi!
Fick i mig några drinkar men spillde även massor på mig (och andra),
vet inte hur det går till haha...
Sov kvar inne i stan och åkte hem på bussen idag som
värsta walk-of-shame i klackar, festsmink, ruffsigt hår och kort-kort...
Alltid lika jävla kul. Hello I'm Olga from Minsk.

Idag har jag verkligen mått som en påse skit,
legat i sängen och sovit bort min huvudvärk...
Inte ätit någonting förutom en avokado, och eftersom jag
bara åt en korv med bröd igår så antar jag att det va därför jag blev så bakfull.
Aldrig igen..

Nu ska jag lägga mig på mammas&pappas rum och
se på Big Brother Live på deras dator!
Mamma fixar taccos så länge ♥


Lite suddiga bilder från kvällen:



Kvällens värd Jesper kände sig tjusig i våtdräkt.



Snygg-Amanda ville också va tjusig



Jag & Liza fick till en toalettbild..



Grymt lyckad kväll!


Kommentarer
Postat av: Celinas NEW YORK

Hej!



Slå till på något som inte finns hemma, som dessutom är från New York!



Just nu finns dessa på min NYC-baserade bloppis:



bikinis från Victoria´s Secret

skor från Jeffrey Campbell (1 000 kr bara!!)

smycken från Marc by Marc Jacobs

en korallfärgad klänning (sedd hos Kenza och Annawii)



Beställ idag och få dina grejor innan helgen!



Kolla in bloppisen här: http://starbucks.blogg.se/celinasbloppis/



Ha en bra vecka!



Celina

2012-02-27 @ 05:42:03
URL: http://starbucks.blogg.se/celinasbloppis/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0