Läsarfråga.

Jag hade precis samma problem! Jag hade motivation att hålla en diet och träning några dagar, men föll sedan tillbaks in på gamla spår... Mitt tips är att hitta någon med samma mål inför sommaren som du har! Att ha någon att träna med gör det mycket lättare att ta tag i sig själv, då man är två som tar initiativ till träning och kan komma med förslag och insperation till olika träningsformer. Min träningbuddy bor ju tyvärr på andra sidan Sverige, vilket är anledningen till våran blogg. Börja med någon vardagsträning som är lätt att göra, som en powerwalk, eller joggingtur. Första två veckorna är pest, men sedan kommer kroppen in i det och den jobbiga känslan försvinner :)
En extra push kan vara att googla fram bilder på snygga beachbodies. Bilden nedan är min ultimata favorit!
Lycka till med din träning!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0