Run bitch run.

Tänker ignorera min deppighet och bara vara positiv istället. Ok?


Idag vaknade jag tidigt, åt frukost (smoothie, finncrisps + ett glas mjölk)
framför Filip & Fredriks nya fantastiska program!
Fick sedan skjuts av pappa in till stan,
där jag körde lite på gymmet innan jag gick till jobbet.

Alla crosstrainers var upptagna, så jag fick hålla mig till löpbandet istället.
Blev 20 min powerwalk, följt av rump-övningar och avslutade med 20 min intervaller.
Helt jävla värdelöst, jag är besviken som fan.
Men det är iallafall något? Nya tag imorn, guys.





Min dagsvikt. Mål: gå ner till 51 till nästa vecka.



Knäppte en bild på toan. Det mörka på min mage er min tatuering..


Kommentarer
Postat av: sofia

Men gud, 51 kg är verkligen lite! Hur lång är du egentligen? Tycker personligen att du är i väldigt fin form, skulle dö för din kropp!

2012-02-28 @ 19:20:21
Postat av: Anonym

Men du måste ju vara superkort? Hur lång är du?

2012-02-29 @ 14:42:49
Postat av: Johanna

Jag är 1,63 lång så ja, ganska kort! Därför inget konstigt om jag vill gå ner till under 50 kg.

2012-02-29 @ 15:02:01
URL: http://fitformagaluf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0