Snabba kickar

Godmorgon gullrumpor!

Igår var det Alla hjärtans dag och dagen till ära unnade jag mig hela TVÅ geléhjärtan! Hann med 30 minuters konditionsträning också, men idag blir det ingen träning alls. Vi har teamdag med jobbet, så dagen består av "gruppaktiviteter" och avslutas på Hugo med bowling, plankstek och drinks. Ska ta nya tag på gymmet imorgon. Promise.

Fick ingen sömn inatt. Drabbas av total insomnia så fort jag är stressad, helt underbart är det :)

Frukost idag blev en toast från donken och nu sitter jag och dricker kaffe + redbull. Behöver snabba kickar om jag ska orka med denna dagen...
 
Ångest. Hörs sen.



Åker hiss.


Kommentarer
Postat av: A N G E L I J N A

fin bild :)

2012-02-15 @ 13:44:34
URL: http://angelijnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0