Snackz

Känner mig något stolt att jag över huvud taget kom iväg till gymmet idag, va så stört trött efter jobbet så jag tillome somnade på bussen! Men jag lyckades fixa en halvtimmas joggning på bandet plus lite situps och utfall. Tränar mycket sämre än förut.. Jag har motivationen, men det är inte lika roligt att träna ensam som två. Work-out buddy sökes?
-
Funderar på om jag ska betala någon PT-snubbe på mitt gym för att få lite instruktioner, tips och peppning så jag kommer igång med träningen på Riktigt! Är han dessutom snygg kanske jag anstränger mig extra hårt, bara för att visa mig duktig liksom.. Ska kolla upp det där.
-
Åt ingen avokado när jag kom hem, va jättehungrig så blev istället äggröra och finncrisps! Vågen är inte riktigt min bästa vän just nu, så denna vecka blir ganska hård.... Uppfann dessutom ett aaaaaaaaaaasgott snacks - Äpplebitar inrullade i Gouda-ost! Try it before u hate it ;)
-
*
Jag är verkligen en riktig ostälskare!
Och äter man LCHF (som jag gör måndag - fredag) får man äta massa goooud ost :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0