Spoiled

Jag är inte helt på topp idag, det bankar lite i huvudet efter den minimala mängd alkohol jag fick i mig igår kväll men kul hade vi - en hel dag med föreläsning som avslutades med middag och bowling. Helvete vad jag suger på bowling btw.. men roligt att umgås med kollegorna <3
---
Gick upp imorse, hungrig som ett djur..
---
Jag: - Hallå vad finns det till frukost...?
Pappa: - Det finns bröd i frysen.
Jag: - Meh.. kan du inte göra gröt åt mig..?
Pappa: - Nej jag gjorde gröt förut.
Jag: Men va?! *ledsen*
Tittar runt i köket, ser en tom kastrull i vasken som diskats ur.
Suckar och går in och lägger mig i sängen igen.
Ca 6 minuter senare:
Pappa: - Gröten är klar!
---
Hahaha, jag skäms över hur jag kan få folk att göra som jag vill genom att bara vara helt hjälplös....
---
Oops..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0